Ajánlat kiválasztás

Témakör

360 fokos vezetői felmérés és elemzés

Az eszköz az egyes vezetők, és/vagy a szervezeti értelemben vett vezetés működésének, teljesítményének felmérésére és elemzésére, döntések előkészítésére, fejlesztések megtervezésére alkalmas. A vezetőt egy olyan képzeletbeli kör közepén helyezzük el, ahol a közvetlenül fölé-, mellé-, illetve alárendelt pozíciókban dolgozó munkatársai különböző nézőpontokból szemlélik őt. A felmérésben adott válaszaikkal kifejezik véleményüket a vezető hatékonyságáról, teljesítményéről és készségeiről. Így nyerünk komplex információt a vezetőről és a szervezet vele kapcsolatos elvárásairól is.

Szervezeti vezetés és vezetői team felmérés és elemzés- tesztcsomag – tesztcsomag

Alkalmas módszer a vezetői team teljesítményének és team tagok vezetői működésének, kompetenciáinak és személyiségük, valamint az általuk irányított szervezet vezetéssel kapcsolatos szemléletének elemzésére és felmérésére. A csúcsvezető objektív visszajelzést kap a szervezet tagjainak a vezetéssel kapcsolatos véleményéről, és arról, hogy milyen vezetői szemlélet közvetít a vezetői team a munkatársak felé.

Vezetői kompetencia és eredményesség felmérés, elemzés – tesztcsomag

A vezető működésének objektív felmérését teszi lehetővé. Tartalmazza a vezető 360 fokos értékelését, munkaköri kompetenciáinak, valamint a személyiségéből fakadó teljesítményének kibővített DISC alapú elemzését. Az eredmények hozzájárulnak a céltudatos vezetői működéshez, a munkatársakkal való hatékonyabb kommunikációhoz és az együttműködési készségek fejlesztéséhez.

Vezetői és team kompetencia felmérés és elemzés – tesztcsomag

Lehetővé teszi a team vezető és az általa vezetett team működésének teljes körű, objektív felmérését. Tartalmazza a vezető 360 fokos értékelését, a team tagok munkaköri kompetenciáinak elemzését, a team együttműködésének és a team vezető és a munkatársak illeszkedésének felmérését. Az elemzések eredményei hozzájárulnak a céltudatos vezetői fejlődéshez, a munkatársakkal való hatékonyabb kommunikációhoz a csapatszellem és az együttműködés erősítéséhez.

Értékesítési vezető és team kompetencia felmérés és elemzés – tesztcsomag

Felmérhető az értékesítési vezető működése, a team és a vezető hatékonysága a team tagok és más külső munkatársak megítélése alapján. Összevetésre kerül a vezető értékelése és az egyes értékesítők önértékelése, valamint a vezető és beosztottak véleménye az illeszkedésről. Az eredmények ismeretében célzottan megtervezhetők a szükséges fejlesztési folyamatok, az estleges szervezet átalakítási lépések, továbbá a vezető részéről szükséges kommunikációval, delegálással, motiválással kapcsolatos változtatások.

Vezetői eredményesség felmérés és fejlesztés – coaching és teszt megoldások kombinációja

A tesztekkel és shadowinggal kombinált coaching folyamatban hat egymás hatékonyságát kiegészítő tanácsadói megoldást alkalmazunk. Az objektív kompetencia és teljesítmény-értékelés, a tematikus ismeret átadás, a mindennapi gyakorlatban szerzett tapasztalatok felhasználását támogató reflektív munkamód, az önfejlesztő tanulást, az önismereti fejlődést és az önálló problémamegoldó, problémakezelő képesség kiteljesedést támogatja.

Team vezetői eredményesség felmérés és fejlesztés – coaching és teszt megoldások kombinációja

A célzottan team vezetők számára kidolgozott tesztekkel és shadowinggal kombinált coaching folyamat, az önismereti fejlődést, az önálló problémamegoldó, vezetői problémakezelő képességet támogatja. A hat egymás hatékonyságát kiegészítő megoldás magában foglalja az objektív kompetencia és teljesítmény-értékelés, a tényszerű ismeretátadás, az önismereti fejlődés és a mindennapi gyakorlatban szerzett tapasztalatok felhasználásával történő önfejlesztő tanulás elemeit.

Vezetői team eredményesség felmérés és fejlesztés – coaching és teszt megoldások kombinációja

A tesztekkel és shadowinggal kombinált team coaching megoldásban négy, egymás hatékonyságát kiegészítő tanácsadói eszközt alkalmazunk. A lehető legeredményesebb vezetői team munka érdekében kidolgozott kombinációban az objektív kompetencia és teljesítmény-elemzés és a mindennapi gyakorlatban szerzett tapasztalatok az önismereti fejlődést, a csoportos problémamegoldó, problémakezelő képességet támogatják.

Szervezeti eredményesség felmérés és fejlesztés vezetőkkel – coaching és teszt megoldások kombinációja

A kifejezetten vezetőkre szabott, szervezeti változásokat előkészítő, vagy támogató tanácsadói megoldásban közvetlenül azokkal dolgozunk, akiknek leginkább érdekében áll a problémák kezelése, akik a felelősséget vállalják, és akik a megoldások elsődleges forrásai lehetnek. A kombinációban alkalmazott, egymásra épülő hat módszer lehetővé teszi a leginkább költség és idő hatékony, célorientált beavatkozást.

Csoportos vezetői kompetencia felmérés és fejlesztés – coaching, tesztek, tréning megoldások kombinációja

A megfelelő szakmai képzettség mellett a vezetői pozíció eredményes betöltéséhez a szervezeti eredményességet akadályozó problémák felismerésére, és azok megoldásában vállalt felelősség megfelelő megosztására, önismeretre, szemléletbeli és gyakorlati felkészültségére is szükség van. A fejlesztésben ezekre a területekre koncentrálunk és lehetőséget teremtünk a fejlődni vágyó vezetőknek a szükséges lépések felismeréséhez.

Szervezeti eredményesség felmérés és fejlesztés teljes szervezettel – coaching, tesztek, tréning megoldások kombinációja

Akár felívelő pályán, akár stagnálásban, vagy lejtőn érzi magát egy szervezet, az elvárt teljesítmény érdekében tett erőfeszítések egyesekben kimerülést, együttműködési zavarokat, ellenállást, vagy más összetett kölcsönhatásokat eredményezhetnek, amelyek váratlan teljesítménycsökkenést, elbizonytalanodását, változásokkal szembeni aggodalmat, csökkent elkötelezettséget okozhatnak. Ezeknek a szervezeti jelenségeknek a kezelését célozzuk meg a szervezetfejlesztési megoldások kombinált alkalmazásával

Értékesítési eredményesség felmérés és fejlesztés – coaching, tesztek, tréning megoldások kombinációja

Az értékesítő rátermettségén, hozzáállásán, rutin tevékenységein, aktivitásán, döntésein, az ügyfeleivel való bánásmódján múlik a szervezet sikere. A felmérések megmutatják az értékesítők azon készségeit, amelyeket fejlesztve eredményesebbé válhatnak. Az idő és költség ráfordítások legjobb megtérülése érdekében alkalmazott nyolc, egymás hatékonyságát kiegészítő megoldás elsősorban a kommunikációs, valamint az együttműködési készségekre hatnak. Cél az önismereti fejlődéssel, a személyes értékrenddel és az ezekből következő mindennapi szokásokkal, viselkedésbeli és gondolkodásbeli sémákkal összefüggő változások beindítása.
Scroll to Top