Ajánlat kiválasztás

Témakör

Egyéni vezetői eredményesség fejlesztés – coaching és teszt megoldások kombinációja

A vezetői életpályán felmerülő problémák, döntéshelyzetek és elakadások kezelésének különösen hatékony eszközéről van szó. A módszer magában foglalja az objektív felmérő és elemző eszközök használatát, a tényszerű ismeretátadást és az önismereti fejlődés támogatását.

Egyéni munkavállalói eredményesség fejlesztés – coaching és teszt megoldások kombinációja

A munkavégzéssel kapcsolatosan felmerülő problémák, munkahelyi döntéshelyzetek és elakadások kezelésének különösen hatékony eszközéről van szó. Magában foglalja az objektív felmérő és elemző eszközök használatát, a tényszerű ismeretátadást az önismereti fejlődés támogatását.

Értékesítői shadowing

A cél lehet egy konkrét készség továbbfejlődésének támogatása (például prezentáció, vevő látogatás, telefonos kapcsolatfelvétel, stb.), vagy bizonyos értékesítői, együttműködési problémák hátterének, okainak feltárása, illetve egy fejlesztési folyamat előkészítése vagy a tréningeket követő implementációs szakasz támogatása is. A shadow-coach – mint külső, objektív szemlélő – valós helyzetekben, pontosan dokumentált megfigyeléseinek feldolgozásán keresztül fejlődhet az értékesítő.

Szervezeti shadowing

Egy szervezeti probléma esetében azoknak a „kulcsemberek” a részvételével zajlik, akiknek a kompetenciái, vagy szemlélete, hozzáállása jelentős befolyást gyakorol az adott témára és azok mindennapi munkavégzéséről gyűjtött tapasztalatok kellő iránymutatást adhatnak a megoldáshoz is. A shadow-coach – mint külső, objektív szemlélő – valós helyzetekben, pontosan dokumentált megfigyeléseinek feldolgozásán keresztül fejlődhetnek az alnyok és ezáltal a szervezet is.

Vezető - beosztott illeszkedés felmérés és elemzés

A dolgozói eredményesség növelésével, átszervezéssel, előléptetéssel, elbocsájtással, készség- és szervezetfejlesztéssel, vezetőváltással, munkaerő felvétellel kapcsolatos döntésekben érdemes alkalmazni. Segít a vezetőnek abban, hogy felmérje, megelőzze, vagy kezelje a beosztottai elégedetlenségét. Információt nyújt ahhoz, hogy személyre szabottan vezesse beosztottait, ezzel elkötelezze, motiválja a jól teljesítő, a szervezet számára értékes munkatársakat.
Scroll to Top